• موشن گرافی معرفی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
  • ۱۸:۲۷ (سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷)
  • فعالیت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بر حمایت از تحقیقات نظری، کاربردی و توسعه‌ای
  •  دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

     «مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها» در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان دولت در حوزه مطبوعات، درسال 1368 زیر نظر معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شد. پس از آن همگام با سیاست‌های کلی دولت برای تمرکز و هماهنگی بیشتر بین نهادهای آموزشی و پژوهشی، مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها با این مرکز در سال 1375ادغام شد و تحت عنوان مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها به فعالیت خود ادامه داد. این مرکز، در سال 1383 به دنبال سیاست‌های جدید دولت و با توجه به تغییر و تحولات در حوزه تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به «دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها» و در سال 1385 به «دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها» تغییر نام داد.


    موشن گرافی

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500