• دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:
  • نشست تخصصی هوش مصنوعی و رسانه
  • ۱۴:۲۵ (سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸)
  • کارکرد هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری
  •  هم‌اندیشی تخصصی« هوش مصنوعی و رسانه » روز دوشنبه 11 شهریور ماه  1398از ساعت14 الی 16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

    اصطلاح هوش مصنوعی، علم طراحی سیستم‌هایی رایانه‌ای ویا الکترونیکی است که تلاش می‌کنند تا رفتار انسان گونه را بازسازی نماید.” به عبارت دیگر: هوش مصنوعی علم و مهندسی ایجاد ماشین‌هایی با هوش با به کارگیری از کامپیوتر و الگوگیری از درک هوش انسانی و یا حیوانی و نهایتاً دستیابی به مکانیزم هوش مصنوعی در سطح هوش انسانی است. شناخت و تعمق در مباحث نوین امروزه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.روزنامه‌نگاران همواره تحت تاثیر روند تغییر فناوری‌ها قرار دارند، لذا بررسی تکنولوژی‌های روز و تاثیر آنها در ارتباطات ازمهمترین دغدغه‌های روز دست‌اندرکاران این حوزه است.در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران این حوزه و ارتباطات برگزار می‌شود. محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

    -  آشنایی با مفهوم هوش مصنوعی

    - کارکرد هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری

    -  کارکرد هوش مصنوعی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

    -  بررسی تکنیک‌های مورد استفاده هوش مصنوعی در رسانه‌ها

    -  چالش‌ها و راهبردهای هوش مصنوعی در رسانه

     

    سخنرانان:

    - سر‌کار خانم دکتر مریم سلیمی،پژوهشگر ارتباطات و مدرس دانشگاه

    - جناب آقای رضا نور‌محمدی، مدیر فنی شرکت سیتکس

    - جناب آقای جواد افتاده، کارشناس رسانه‌های نوین

     

    از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید.

    روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها

    نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 روابط‌عمومی: 88730413

     

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500