یکشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۲
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۰۸۶
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند

نشست تخصصی استارت‌آپ‌ها و اقتصاد رسانه

هم‌اندیشی تخصصی «استارت‌آپ‌ها و اقتصاد رسانه» روز چهارشنبه 24 مهر 1398از ساعت10 الی 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

(یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۰۲

هم‌اندیشی تخصصی « استارت‌آپ‌ها و اقتصاد رسانه » روز چهارشنبه 24 مهر  1398از ساعت10 الی 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

اولین استارتاپ در اواسط دهه  1380در فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور شکل گرفت، کسب و کارهای نو پای امروزی که با عنوان استارآپ شناخته می‌شوند در هرکشوری گام موثر در جهت توسعه اقتصادی محسوب می‌شوند. در عصر حاضر رسانه‌ها برای کسب درآمد سبک‌ها  و شیوه‌های مختلفی را به کار می‌برند بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های استارتاپ‌ها در اقتصاد رسانه‌ها از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، لذا بررسی وپژوهش در خصوص نقش استارآپ‌ها و تاثیر آنها دراقتصاد رسانه‌ها ازمهمترین دغدغه‌های روز دست‌اندرکاران این حوزه است. در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران برگزار می‌شود، محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد:

-  آشنایی با مفهوم استارت‌آپ‌ها

- شناخت نحوه تعامل استارت‌آپ‌ها و رسانه

-  نقش استارت‌آپ‌ها در مدیریت رسانه

-  چالش‌ها و راهبردهای استارت‌آپ‌ها در اقتصاد رسانه

-  ضرورت توجه به نقش استارت‌آپ‌ها برای اقتصاد رسانه

سخنرانان:

- جناب آقای دکتر امیر لعلی، فعال رسانه

- جناب آقای رضا قربانی، رئیس هیات مدیره موسسه تراکنش

- جناب آقای بنیامین عباسی، پژوهشگر حوزه استارت‌آپ‌ها

-جناب آقای سعید سیاهپوش،مدیر توسعه بازار شرکت سیتکس

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید.

روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 روابط‌عمومی: 88730413

زمان: روز چهارشنبه 24 مهر  1398از ساعت10 الی 12

تعداد بازدید : ۲۹۵
(یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۰۲
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید