شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۷
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۵۸۶
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست تخصصی نقش و عملکرد رسانه‌ها در مدیریت کرونا ویروس

(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹) ۰۹:۴۷

 

هم‌اندیشی تخصصی « نقش و عملکرد رسانه‌ها در مدیریت کرونا ویروس » روز دو‌شنبه 26 خرداد ماه 1399 از ساعت10 الی 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود. شیوع ویروس کرونا به یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در کشور تبدیل شده و در این میان فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف توسط رسانه‌ها نقش موثر در پیشگیری از شیوع این ویروس و مهار آن دارد. امروز رسانه‌ها در هدایت و جهت‌دهی افکار عمومی بویژه در شرایط بحران نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای دارند و می‌توانند با ظرفیت و نفوذشان بر مخاطب ابعاد و مراحل مختلفی از بحران را به تصویر بکشند.با درک این ضرورت بود که دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه نشست تخصصی خود را به این موضوع اختصاص داده است.

محورهای مورد بحث نشست:

- راهبردهای رسانه‌ها درآگاهی‌بخشی و اطلاعرسانی جامعه

- مدیریت رسانه‌ها در افزایش سواد رسانهای مخاطبان و مهار چرخه انتقال ویروس کرونا

- راهکار رسانه‌ها برای تولید محتوا ، و تغییر تعاملات بین انسانی

- چالش رسانه‌ها دراطلاع‌رسانی شفاف و دقیق و افزایش اعتماد عمومی مخاطبان و افزایش امید‌آفرینی در جامعه

- بررسی نقش رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس

- نقش رسانهها و فضای مجازی در پر کردن اوقات فراغت

سخنرانان:

- جناب آقای دکتر فرشاد مهدی پور، مدیر مسئول و صاحب امیتاز روزنامه صبح نو

- جناب آقای حسین عبداللهی ، مدیر مسئول و صاحب امیتاز روزنامه آرمان ملی

- سرکار خانم دکتر گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید. روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

نشانی: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره11

تعداد بازدید : ۱۵۲
(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹) ۰۹:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید