یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۱
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۸۳۴
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست تخصصی نقش رسانه در بازار سرمایه و بورس

(یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹) ۰۹:۵۱

دومین هم‌اندیشی تخصصی "نقش رسانه در بازار سرمایه و بورس" از سلسله نشست های رسانه و بورس  روز دو شنبه 26  آبان  ماه از ساعت 12:30 الی 14 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزاری می‌شود.

رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در تحقق سیاست‌های بازار سرمایه دارند، اهمیت و جایگاه اطلاعات در تصمیمات سرمایه‌گذاری بر کسی پوشیده نیست. از این ‌رو کارکرد رسانه‌‌های جمعی با تأکید بر دو عنصر اصلی آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی می‌تواند نقش بسزایی در بازار سرمایه و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران ایفا نماید. در این نشست که با حضورکارشناسان خبره و فعالان بازار سرمایه و بورس برگزار می‌شود، محورهای ذیل مورد بحث و بررسی قرار می گیرید:

- بررسی نقش رسانه در بازار بورس و سرمایه

-  بررسی ظرفیت رسانه‌ها در  افزایش سواد مالی جامعه و فرهنگ سرمایه گذاری

- نقش رسانه‌های در بهبود رفتارهای اقتصادی مردم

- تاثیر رسانه‌های برخط در بازار سرمایه و بورس

-  بررسی راهکارهای توسعه همکاری رسانه‌ها و فعالان بازار سرمایه

سخنرانان:

- جناب آقای علی سعیدی، کارشناس بازار سرمایه

-جناب آقای دکتر ابوالفضل شهرآبادی، مدیر عامل شرکت سبدگردان داریک پارس

-جناب آقای دکتر عظیم ثابت، مدیر عامل کارگزاری بانک سپه، رئیس انجمن توسعه سرمایه‌گزاری حرفه‌ای

- سرکار خانم دکتر گیتا علی آبادی،مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه

تعداد بازدید : ۱۲۳
(یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹) ۰۹:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید