مجامع علمی

موشن گرافی معرفی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
فعالیت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بر حمایت از تحقیقات نظری، کاربردی و توسعه‌ای، گسترش آموزش در حوزه رسانه‌ها با تأکید بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها، انتشار کتاب در حوزه مطبوعات و اطلاع‌رسانی و کمک به رشد و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری و تدوین سیاست‌های مطبوعاتی و رسانه‌‌‌ای و ... متمرکز شده است
[ تعداد بازدید:۱,۳۳۲ ]
پیش نویس لایحه شفافیت سازی تهیه و تدوین شد
یش نویس لایحه شفافیت سازی توسط مرکزبررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تهیه و به معاونت حقوقی ریاست جمهوری تحویل شد
[ تعداد بازدید:۴۱۴ ]
رونمایی از ۵ اثر جدید‌ دکتر باقر ساروخانی در فرهنگسرای رسانه
دکتر باقر ساروخانی، استاد دانشگاه تهران، از جمله چهره های شاخص در حوزه جامعه شناسی و ارتباطات است. وی که اکنون در آستانه هشتاد سالگی قرار دارد ، پنج عنوان کتاب جدید را منتشر کرده که این آثار شامل: «جامعه‌شناسی ارتباطات، مبانی واصول»، «جامعه همه جایی»، «جامعه شناسی نوین ارتباطات»، «کودکان و رسانه های جمعی، مبانی نظری»، «کودکان و رسانه های جمعی، نقد فیلمهای کودکان در رسانه ملی» است
[ تعداد بازدید:۹۶۷ ]
بحران در مدیریت بحران
نشست تخصصی، «رسانه، مدریرت بحران و حوادث طبیعی» روز چهارشنبه 25 بهمن ماه با حضور متخصصان و جمعی از خبرنگاران این حوزه در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد.
[ تعداد بازدید:۵۲۳ ]
نشست تخصصی اقتصاد شهری از منظر رسانه برگزار شد
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری: کلید دیروز نمی‌تواند مشکلات امروز را حل کند
[ تعداد بازدید:۳۰۳ ]
نشست تخصصی اقتصاد شهر از منظر رسانه
نشست تخصصی "اقتصاد شهری از منظر رسانه" و به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه اقتصاد شهری از سوی این دفتر و با همکاری انجمن علمی اقتصاد شهری برگزار می‌شود
[ تعداد بازدید:۳۸۶ ]
صفحه ۱ از ۲ ۲